Hvordan administrerer jeg medlemmers påmelding og avmelding til aktiviteter?

Hvem kan administrere på- og avmelding?

- Som trener kan du påmelde/avmelde hvert enkelt medlem/andre trenere på laget til alle aktiviteter på laget


- Hvert medlem kan påmelde/avmelde seg selv


- En foreldreprofil kan påmelde/avmelde sine tilknyttede profiler


Gå til Kalender og den spesifikke aktiviteten

  1. Gå inn på aktiviteten via  eller  i bunnen av skjermen 
  2. Trykk på  nederst til høyre
  3. Trykk på  Administrer påmeldinger

Du får nå vist disse kategoriene, såfremt aktiviteten er opprettet med påmeldingstypen "Normal":

  • Påmeldte
  • Avmeldte
  • Til rådighet
  • Ikke oppgitt


Merk: Det finnes også kategoriene Utvalgt og Til rådighet, såfremt man oppretter aktiviteten med en av disse påmeldingstypene


Her kan du nå foreta en handling på vegne av medlemmet - eksempelvis ved navneopprop når I møter opp til kampstart/trening. Det vil si, at du ut for medlemmets navn kan klikke på:


  = Påmeld personen til aktiviteten

  = Avmeld personen til aktiviteten

  = Meld personen som ikke oppgitt til aktiviteten 

  = Meld personen til rådighet til aktiviteten

 = Utvelg personen til aktiviteten


Når du har valgt dine handlinger, avslutt med den grønne knappen Lagre.



Deretter vil aktiviteten vise hvem som står som påmeldt, avmeldt, ikke oppgitt osv.

Legg merke til at det også står når personen er blitt/har påmeldt seg, avmeldt seg mm.





Det er ikke noe svar på dette spørsmålet knyttet til bruken av SportMember fra en datamaskin.
Var denne artikkelen til hjelp?
0 av 0 synes dette var nyttig

Klar til å komme i gang?

Klubben din på din måte! Administrer klubben din med SportMember og lette arbeidsbelastningen. Vi vil gjerne hjelpe deg i gang. Opprett en konto med en gang.
Hva koster det?
Hvilke behov har klubben din? Basis- eller PRO-abonnement?
Prisdetaljer
Funksjoner
Ingen klubber er like. Våre funksjoner dekker dine behov.
Funksjoner